Asaa stationsbygning lå på tværs for enden af sporene og der var mellem hovedsporets og stationens en drejeskive til at vende lokomotiverne med. Der var fire parallelle spor og hovedsporet var spor 2. Spor 1 var varehusspor, spor 3 omløbssporet og spor 4 læssespor. Stationen var fra 1914 og er typisk Heinrich Wenck's stil med rød blankmur forneden og i stik over vinduer, resten var hvidtet, medens taget var dækket med sort skifer.
I dag er retiraden nedrevet og stationen er meget ombygget og rummer en børnehave.
BBR DATA fra Danmarks Adressers Web API (DAWA), som Styrelsen for Dataforsyning og Effektivisering (SDFE) har ansvaret for. BBR DATA hentet: 2022-01-25 10:45:22
Kort over Asaa Station - Kilde: Indeholder data fra Styrelsen for Dataforsyning og Effektivisering, skærmkortet, WMS-tjeneste via datafordeler.dk (Ortofoto forår)
Kort over Asaa Station - Kilde: Indeholder data fra Styrelsen for Dataforsyning og Effektivisering, skærmkortet, WMS-tjeneste via datafordeler.dk (Topgrafisk kort 1980-2001)
Kort over Asaa Station - Kilde: Indeholder data fra Styrelsen for Dataforsyning og Effektivisering, skærmkortet, WMS-tjeneste via datafordeler.dk (Topografisk kort 1953-1976)
Kort over Asaa Station - Kilde: Indeholder data fra Styrelsen for Dataforsyning og Effektivisering, skærmkortet, WMS-tjeneste via datafordeler.dk (Lave Målebordsblade 1901-1971)
Litteratur for: Asaa Station
>> Husk at støtte de hårdarbejdende forfattere, som bruger meget tid på at sikre vores danske jernbanehistorie. <<
Bogtitel Forfatter Udgivelsesår Sidetal Udgivelsessted Forlag ISBN