Gøttrup Trinbræt
Gøttrup Trinbræt lå ca. 3½ km nord for byen Gøttrup. Der blev bygget ét baneformandshus af typen vogterbolig efter tegning af Heinrich Wenck i efteråret 1910, dog blev huset bygget i en anden arkitektur og i andre materialer end de resterende bygninger på Thisted-Fjerritslev Jernbane fra 1904. Med den nye bygning blev Gøttrup billetsalgssted med offentligt sidespor og ekspedition af billetter, samt banepakkeekspedition, den 1. januar 1911.
Den 1. april 1924 blev Gøttrup Billetsalgssted nedsat til trinbræt og der blev bygget et forholdsvis tarvelige venteskur, der nærmest havde form som et langstrakt H. Venteskur typerne var ikke standardiseret, nærmest alle i forskellige udførelser og størrelser for Thisted-Fjerritslev Jernbane. Trinbrættet lukkede med Thisted-Fjerritslev Jernbane den 31. marts 1969 og venteskuret blev fjernet sammen med sporet.
I 1944 fik Gøttrup Trinbræt et privat sidespor, der anlagdes for "Deutsche Wehrmacht" til brug ved materialetransporter til en nærliggende smalsporet ralbane. Det private sidespor blev nedlagt igen ca. 1950.